CONCEPTSTORE: Make My Day Nijmegen



Gisteren ben ik naar Nijmegen geweest en daar kwam ik deze geweldige conceptstore tegen, namelijk Make My Day. Hier kun je niet alleen hele coole design accessoires en (vintage) kleren kopen, maar je kunt er ook een kopje koffie drinken, vinyl platen beluisteren en zelfs naar de kapper. Op hun Facebookpagina omschrijven ze zichzelf als een 'winkel met totaalbeleving' en daar ben ik het helemaal mee eens. Ondanks de wellicht rare combinaties van verschillende disciplines in het pand, is het hele plaatje compleet. De hele stijl klopt gewoon. (foto's gemaakt met mijn iPhone)




De conceptstore is niet bizar groot, maar alles past er eigenlijk precies goed in. Er zijn prachtige wandkasten met daarin mooie woonaccessoires en kleding gerangschikt. Ook staan er tafels met cactussen (haast onmisbaar in elke hipster kamer) en zijn er posters te koop die zeer nostalgisch aanvoelen door hun vintage uiterlijk. Ze verkopen zelfs een eigen geurtje en vanaf 29 augustus wordt er in de kelder van het pand ook regelmatig pilates gegeven. Op deze manier komen er ontzettend veel sectoren in deze conceptstore bijeen en is het een prachtig schoolvoorbeeld van hoe sectoren vervlecht worden binnen één concept.




Daarnaast zijn de producten die ze verkopen echte eye candies, producten met zowel kwantiteit als kwaliteit. (Spotten jullie ook het Unicorn boekje? Onder andere geschreven door een trenddocent van ILS!) Het is duidelijk te zien dat er veel aandacht wordt besteed aan de algehele sfeer in de conceptstore.


Oké, oké, het is duidelijk: ik ben heel erg enthousiast over Make My Day! Ik word gewoon heel blij van de combinatie van verschillende onderdelen die in eerste instantie niet bij elkaar lijken te horen, maar vervolgens perfect als puzzelstukken in elkaar passen. Dat heeft deze conceptstore ook. Daarnaast zorgt de hippe design vibe in het pand voor de perfecte finishing touch. Ik zeg: ik ben fan!


0 reacties:

Een reactie posten